Hjerteforeningen Odense

Hjertelinjen – nye åbningstider

Skrevet torsdag d. 8. februar 2024

Hjertelinjen er et tilbud om telefonisk rådgivning til alle, der har hjertekarsygdom inde på livet.

Det er gratis at ringe til Hjertelinjen, og du kan ringe både fra mobil og fastnet. Samtaler på Hjertelinjen kan foregå anonymt, hvis du ønsker det.

I dagtimerne er telefonerne bemandet af personale fra Hjerteforeningens rådgivningscentre og i aftentimerne med frivillige, som forud for vejledningen er uddannet som telefonrådgivere. De frivillige modtager desuden undervisning og supervision to gange årligt. Støder de frivillige på spørgsmål, der kræver professionel hjælp, er rådgivningscentrenes personale klar til næste dag at fortsætte rådgivningen, hvor den frivilllige slap.

Hjertelinjen er åben  mandag, tirsdag og torsdag fra 9-14.
Få svar på dine spørgsmål på Hjertelinjen, tlf. 70250000

Ønsker du at være anonym, tast #31# foran nummeret for at ringe med skjult nummer.

For mere information: Hjertelinien